Woody and Rainbow
2011年3月16日 星期三
Rainbow goes to a Dance Competition
Rainbow and I went to Dance, U.S.A. and we had a great time. I won a high gold trophy. The competition was in Charleston.
From Josh
1 則留言:
ruthhou
2011年3月28日 凌晨1:17
Dear Josh
Did you dance alone or with a friend?
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
Dear Josh
回覆刪除Did you dance alone or with a friend?